torsdag 26 november 2009

Julstämning i sovrummet + jobbhets!


Jag är "ovän" med både kameran och tiden. Det är hopplöst att fota i nya sovrummet och dessutom finns det inte riktigt tid just nu.. Men det är så fint! Känns overkligt att det är vårt. Bilder kommer när allt lugnat ned sig med jobben! Julen har tjuvstartat i sovrummet, så en liten bild på årets nya julkulor kan jag ju åtminstone bjuda på. :-) Jag kanske ska föreviga hela kul-samligen på bild när jag packar upp dem ur jul-lådan sen!? Och sovrummet i sin helhet också, när det är läge...

Schemat är som vanligt fullt idag! Krig & Fred kommer hit och stannar hela dagen, vi ska prata om nya stockholmsbutiken "Mr Mudd & Mr Gold" och allt som ska till från mitt håll.. Kul, äntligen ett jobb som man känner att man får lite "utbyte av". Det har varit mycket jobb för brödfödan, men knappast för stoltheten på sista tiden... I butiken är det städkaos inför julskyltningen! Det blir fint i år! På söndag kl. 3 är det dags! :-) Erik bygger på årets rekvisita för fullt, jag ska avsluta med måleri-jobben på densamma under kvällen. Puh, nu börjar dagens långa jobb-race, hej så länge!

4 kommentarer:

Mrs Small Town sa...

Vad spännande att komma och hälsa på hos Modelmini på Söndag. Ni brukar alltid skylta så fint och jag ser fram emot de 20% på ytterkläder som ni annonserade om!

Vilket fint omnämnade i Leva&Bo! Det är du och din fina blogg värd :-)

Och sist men inte minst ett STORT GRATTIS till eran lilla/lille i magen :-) Kul med fler som väntar smått till våren!

/Sara

Small Town Style
http://smalltownstyle.blogg.se/

Malin sa...

Vilket otroligt härligt stilleben! Blev alldeles varm!

Veja cecilia sa...

de kulorna ser jättefina ut! med jobb är det ju så att man måste äta förutom att ha kul. Roligt när du får ha kul när du drar in brödfödan!

Lillsnörpa sa...

Tänk att det kan vara så vackert med glas!