torsdag 20 september 2012

Ännu en vecka...


"Åh, vad jag önskar att Krokus vore min egen katt"... Sa Olle-Bror när vi var på Haga en sväng i tisdags kväll... Jag önskar faktiskt också att vi kunde ha ett djur, fast jag är ovan! En hund vore härligt!
Det regnade och jag hade uppenbarligen svårt att fokusera på rätt saker = att jobba.
Såg en snygg staketlösning i ett sommarhus i Yttersby, med grova snören/tunna rep trädda på ett sött 50-talsvis.
De var hemma från dagis i måndags. Trötta småsnoriga gullungar.


Sur 5-åring i trädkoja! Olle-Bror lekte med Marta och ville helst leka hemma hos henne. Och hon ville vara hos oss. Klassiskt upplägg! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Fin blogg du har:)
Första gången någonsin jag kommenterar, men jag undrar så vart det jättefina påslakanet som han Svante ligger på är ifrån..?
/Sara

FRIDASFINA sa...

Hej Sara! :)

Ja visst är det fint! Jag har fått många frågor om det - och tyvärr! Det är ett gammalt täcke som vi fått av mina svärföräldrar... Mitt bästa tips är loppis! Just täcken kan ju kanske kännas lite ofräscha att köpa begagnat... Men man får väl väga in snyggheten och hoppas att en modern tvättmaskin + värsting-vädring gör susen om man lyckas göra ett bra fynd!

Lycka till! / F