måndag 17 mars 2008

Winterwonderland...




Äntligen fick jag min vinter! Är i Björnrike med Olle-Bror, mamma och pappa + vänner. Vi åker mest på längden. Vi (Erik + Frida) har nämligen tappat bort världens absolut största boardbag i flytten?! Hur kan den försvinna? Var kan den vara? Vi har letat överallt! Vi bor precis brevid backen här, så det känns tungt.. Men det är en annan grej att vara i fjällen med familjen, helt ok att gå på tur istället för att åka off-pist.. Men guud, vad jag saknar fjällresorna med Johan, Maja, Fredrik och allihopa... 
Olle-Bror är så söt i sina googles! Nästa år får han skidor/snowboard!  

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh Fida, gissa om jag också saknar våra resor tillsammans! Men nu längtar jag mest till att komma hem för gott och se er alla! Vi ses om några veckor, glad påsk! Stor kram Maja