tisdag 20 maj 2008

Finbesök på kvällskvisten!



Vi bor sen en tid tillbaka hos Eriks föräldrar på Haga, eftersom det dammar så mycket just nu och vi saknar golv fram till vår lilla fungerade bostadsdel. (Man måste hoppa över reglar, balansera med Olle-Bror på höften, samtidigt som man bär på korgar med smutsig disk, datorer och så vidare... och så vidare.... det funkar inge bra)...

Jag och Olle-Bror har varit hemma hela dagen och han har så roligt här! Vi har tittat på bondens traktor, petat på myror, lekt i lekstugan, kastat sten i dammarna, plockat kottar och tittat på korna och fasanen...

Titta vad som hände nyss!! Korna rymde! (Jag visste väl att det där staketet inte var att lita på)! Tur att jag hade mobilen(kameran) nära. Här står hela gänget och äter tulpaner utanför trappen! Bonden är borta tydligen så nu vet vi inte hur vi ska hantera gästerna? (Matte har sjasat iväg dem härifrån, så de är väl hos nästa granne och äter kan jag tänka mig)... :-)

1 kommentar:

Fine Little Day sa...

Dramatiskt värre :) Och mobilbilderna blev ju helt magiska!