lördag 14 maj 2011

Före och kanske efter + Till salu!

Brygghuslängan vars äldsta delar är daterade sent 1700-tal. Och ser ni, vilken avancerad fotograf va?! Som bara slänger sig i gräset så där. För en riktigt "arty touch". ;-)
Alltså jag kan ju bara inte låta bli... (istället för att jobba med riktiga grejer med tajt deadline), känner jag att jag behöver fuskfixa Janpers sådär supersnabbt som attan... Liite mera åt det här hållet skulle man ju önska att det såg ut?! Eller?

"Janpersgården" ligger ute till försäljning nu.

Det är mycket mycket mark till. (8H) Som går att stycka av och sälja som 3 separata tomter med schysst läge... Känner du någon som kan vara spekulant? Tipsa gärna!

Skön lördag på er, nu jobbar jag vidare med "riktiga" grejer istället...

1 kommentar:

MOKKASIN sa...

Gudars vad många finingar till hus du visar! Jag är helsugen på det där på Ekerö (jag vill ju alltid flytta tillbaka till sthlm) så jäklarns fint.
Tack för din söta hälsning,
kram!