torsdag 18 oktober 2007

Mitt fina barn...



Det ösregnar ute. Vi är på Drottningatan och renoverar igen. Alla sover. Olle-Bror har fått så mycket hår nu! Han har en liten fläck som är så himla fin. Man bara måste lukta där och pussa där. Särskilt när han sover och hans lilla runda huvud blir lite svettigt. När han vaknar står hårtussen ut på just den fläcken, är lite elektrisk...

Han kan resa sig upp på knä i spjälsängen nu, vi måste sänka den! Tapeten som jag köpte till köket kanske får sitta i hans rum istället? Och så har jag köpt en sån jättefin lampa också, eller hur?! (Tradera, så klart) Så nu får den gula bumlingen som jag först tänkte ha i hans rum bo någon annan stans... Om jag sprayar den vit kan vi kanske ha den i sovrummet, tillsammans med golv-bumlingen, som också får sprayas isåfall? Erik blir galen.

Inga kommentarer: