tisdag 4 augusti 2009

ReaReaRea!


Vi har super-rea i vår fysiska butik sen 1,5 vecka tillbaka! Jag tycker det är roligt att kunna sälja iväg superfina grejer till värsta fyndpriserna! (även om vi inte tjänar någonting själva)..

Om man bor i Stockholms/Uppsala/Gävle-området kan jag rekommendera en liten heldagstur till Östhammar och Öregrund för att kolla bästa rean till barnen hos oss (= Modelmini, mitt på gågatan = Drottninggatan 4 i Östhammar), fika på mysiga ställen, utforska kommunens loppisar och njuta av hav och mat i vackra Öregrund som en fin avslutning på dagen...

Snart är vi ikapp med webbshopen (
som vi absolut inte hunnit med/tagit hand ordentligt under våren) och lägger upp alla rea-plagg som finns i butiken men inte på webben ännu.

De första lådorna med höstgrejer har börjat droppa in också, alltid kul att se vilka fina grejer vi beställt! På torsdag natt sticker vi till Köpenhamn för att gå på modemässan, spana på nya fina grejer och lägga ordrar inför nästa vår och sommar 2010!

1 kommentar:

AprillAprill Johanna sa...

Synd att det är lite långt annars hade jag gärna besökt butiken. Kul att du ska på mässa. Om du kommer till Öksnehallen och Terminal 2 och går förbi Tretorns monter så säg hej för där kommer jag befinna mig på fredag :-)