torsdag 8 april 2010

På papper...


Tidningen Allt i hemmet gillar min blogg! Den är i gott sällskap med flera andra som finns omskrivna i deras specialutgåva "25 Hem" som finns ute nu (eller är den kanske bara för prenumenanter)?!! Tack så väldigt mycket iallafall! Vad glad jag blir! :-) Ps. Jag har köpt nya blommor idag igen, ifall man skulle behöva åka iväg till BB, så känns det viktigt att de står där och väntar på en när man kommer hem... De där som ser ut som hundkex är favvon just nu!! Nu är jag dödstrött på ranunkel!

9 kommentarer:

Lisa sa...

Grattis vad kul! Måset kolla in magasinet idag när jag åker in till stan.

kram
Lisa

Anonym sa...

Hej, vad heter den där hundkex-blomman? Den ser superfin ut!

Anonym sa...

Va kul att du blir uppmärksammad i tidningarna med din fina blog, dottra mi med stora magen!
Det där med blommor hemma efter hemkomst från Uppsala, det kan du glömma - det fixar vi! Heja på alla snart 4:a i familjen önskar Far & Mor

FRIDASFINA sa...

Hej och tack! (särskilt mamma & pappa) ;-)

Ang. blomman har jag tyvärr inte en blekaste aning om vad den heter... Men jag kan fråga i blomsterbutiken nästa gång jag får tillfälle!

/ Frida

Anna sa...

Jag hittade hit pga av tidningen, eller tack vare tidningen kanske man ska säga. =) Så nu tittar jag in då och då, alltid kul att hitta nya bloggar. Kram Anna

Anonym sa...

hihi...har precis kommit hem från trädgårdsmässan med ett gäng vita och rosa ranunkler. Jag tycks inte få nog... Kan man det?
Undrar om den där vita blomman är nån slags brudslöja?

Petra

Anonym sa...

hihi...Har precis kommit hem från trädgårdsmässan med ett gäng vita och rosa ranunkler. Jag kan tydligen inte få nog. Kan man det?

Undrar om de vita blommorna är någon slags brudslöja? Fina iaf.

Petra

Ia sa...

GRATTIS!!! Och ett litet grattis till blogguppmärksamheten också, fast mest till Bebisen!! Kram från Ia

Lybtar sa...

Hej och grattis!

Det måste vara så roligt att vara med i tidningen!
Dig hittade vi av ren slump när jag sökte på nätet efter en vas.
Nu lägger jag till dig på vår lista.