fredag 28 maj 2010

Vara vuxen...


Erik har fyllt år! I onsdags blev han 30... Jag hade ingen aning om vad jag skulle ge, ingen tid och ingen möjlighet att åka iväg för att fixa nån present. Till slut kom jag på vad jag skulle ge bort och fick skjuts av snälla svärfar till en handelsträdgård i närheten... Det blev ett träd (gissa vilken sort) ;-) till gården/blivande trädgården som E har jobbat med varje dag i snart 2 veckor... + en bok om veteranmoppar "från Olle-Bror & Svante". Sen kan vi ju hitta på nåt kul i sommar, kanske åka bort från allt nån minihelg?

Ikväll hade vi middag med E's familj och min fd. kock-kille lagade som vanligt supergod mat!

3 kommentarer:

Irene sa...

GRATTIS! oh, och jag tycker så mycket om färgerna!

sara sa...

underbar krispig känsla över fotona. gulkrispigt lite sjuttiotal liksom.

Anonym sa...

Vilket superfint träd! Som ger garanterad frukt verkar det som...
Perfekt!

/Petra