måndag 23 april 2012

Studio @ Haslevein Oslo



Var 5 dagar i Oslo för två veckor sen. Det var meningen att det skulle vara en jobbresa, men datorn tackade för sig och kraschade mot en säker död natten före avresan. Kändes helt logiskt och väntat med tanke på den sista tidens känsla av total motgång. Så ett break i form av kompishäng hos Josefin var rätt efterlängtat! Här är hennes studio. Hur kan man inte bli glad och inspirerad igen efter ett besök här?!

Men OK. Nu packar jag ihop den sprillans nya svindyra-skit-datorn för ett nytt besök hos data-akuten eftersom den kraschar var 5:e minut. När jag får tillbaka den (förhoppningsvis helt frisk) ska jag posta resten av Oslo resan... Under datorns frånvaro får jag väl vila nerverna från påfrestninen av att jobba mot deadlines i femminuters-intervaller och ta igen mig från hela förra veckans magsjuke-VAB av bägge ungarna samtidigt...

Och djupandas. Och verkligen försöka komma ihåg hur inspirerande det var i den här miljön!
Håhåjaja... Håhåjaja. ;-)


2 kommentarer:

Lifestyle By Lena sa...

Härlig inspiration! Älskar knapparna och trådrullarna.

Hoppas det löser sig med datorn.

Njut av dagen!
Lena

Mimmi Staaf sa...

Oooo där är den gröna hyllan jag hört talas om.. Snajdig!
Glad vår :)