fredag 18 oktober 2013

Fredagsfeeling!

Älskar att få göra den här typen av formjobb! Hurra!


Snart hämtar vi och packar vi in ungarna i bilen, stannar på ett lekland och sen kör vi vidare mot storstan... Jag har sån helgpepp! Ikväll träffar vi min familj, blir ompysslade av föräldrarna...

Imorgon lördag träffar jag en av mina bästa vänner som är på blixtvisit i Sverige för att gå på nyinvigning av Mimmi Staafs Möbelmakeri! - Kom dit, Vattenledningsv. 57 i Midsommarkransen, mellan kl. 15-19! Det blir kul och med all säkerhet otroligt inspirerande...

(Jag har formgett inbjudan, ett himla kul uppdrag! Roligt att få tid att greja med lite "vip-igt" specialfix, den här gången målade jag med högblank riktig målarfärg över det tryckta kortet osv. Men det var synd att cirkelstansen jag beställt för att stansa ut de runda adressetiketterna inte kom fram förrän alla inbjudningar redan hade postats... Det hade sparat lite tid, så att säga. Nu blev det gaaanska många handklippta cirklar istället. Terapi-jobb)... ;-)

Trevlig helg! / F

1 kommentar:

Unknown sa...

Den där inbjudan är så GALET fin!!!!