torsdag 17 oktober 2013

Hösten när den är som bäst...

Bakom Haga i lördags morse. Det var filmiskt vacket. Jag sprang ut i pyjamas och för stora skor
för att hinna fånga dimman på bild, innan den lättade...
Svärmor bibliotekarien hade tagit med sig inspirerande helgläsning, som fick E att drömma om ett annat liv...
Jag odlar tanten i mig och gör höstkransar utomhus... Försöker njuta av nuet.

Den här kallar jag "en typisk carpe fucking diem"... Också minnesvärt eftersom barnen höll
sams och lekte tillsammans hela dagen, man hörde skratt och glada röster från gården...
Här, hemma i stan igen, hamnade mitt tant- och terapipyssel...
Hösten, jag gillar den!

3 kommentarer:

Elina sa...

Så himla fint, jag gillar också hösten. När den är som bäst!

Linn sa...

En helt magisk bild! Den var värd pyjamas-löpningen tycker jag.

Anonym sa...

Såååååå fina bilder, underbart!!!