lördag 6 mars 2010

Favoritblomma i repris + digerdöden...


Det är tur att man kan bli på bättre humör av lite skönhet i vardagen.. :-) Annars är det mest en riktig smittohärd härhemma. Olle-Bror = lite bättre. Jag = mycket sämre... Jag var en sväng på sjukan imorse för att se om det fanns någon hjälp att få efter ännu en helt sömnlös natt med diverse irriterande infektions-åkommor.. (Men, nej, inget att göra, inget botemedel förutom tiden och vila). Känns lite fånigt, jag är inte den som gärna tar mig till en läkare i onödan (fobi!!!) annars. Särskilt inte med nåt så "onödigt som en vanlig förkylning" men den här gången tar det kål på mig. Sakta... Och nu har infektionen satt sig i rejält i ögonen också. Suck, det är väl bara att vänta ut antar jag... (Och hoppas verkligen att det har gått över om typ 5 veckor... FEM VECKOR, det är bara fem veckor kvar tills bebis)!!! Ofattbart. Men efterlängtat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Frida! Nu gör jag en test och ser om det kanske är möjligt att lägga in en kommentar fast jag själv inte har nåt eget konto. Vi får se hur de går. (I annat fall kanske brevbäraren är villig att svänga förbi igen...? ( ; )

Jättetrist att du ska må så dåligt! Jag ser framför mig hur det nu är Olle-Bror som kommer fram till dig med en film i handen och påpekar att mamma kommer må mycket bättre om hon ser lite mysig film... Eller tar fram trolldeg som kan trolla bort det trista...

I all krasslighet lyckas du i alla fall få mig piggelin med din finfina blogg!


KRYA PÅ DIG!
hälsar
Petra