onsdag 1 december 2010

Bare with me...


Inspirationen ligger inte på topp och batteriladdaren till kameran är spårlöst försvunnen, därav taskigt med uppdateringar. (Kanske min egen batteriladdare också behöver hittas)?! Igår var Åsa från Mama här och gjorde intervjun inför repotaget som kommer ut den 14:e januari. Ska bli sjukt spännande att se vad hon skriver... Vem är jag liksom?!
Ska bli konstigt att se bilderna härifrån också. Jag har bytt "färgschema" sen dess!

Årets mysigaste dag i Östhammar = 1:a advent och skyltsöndagen var ingen personlig hit i år. Sur och megastressad, pratade med hög röst mest hela tiden. Höll mig undan från affären efter att skyltningen var fixad, Frida L + Erik fixade det bättre! Skitfint blev det i skyltfönstret i allafall... En hel björkskog som Erik var ute i snöstormen och högg ner och körde hit på släpet. Säkert 100 handklippta snöflingor i glitterpapper, hela lagret av kaninlampor, hängade ljuslyktor med levande ljus och en snurrande discokula.. Jag ska se om jag lyckas med min föresats att komma med bildbevis? (Annars kan man kolla hur det såg ut under uppbyggnaden, hos Elis...)

2 kommentarer:

Tant Johanna sa...

Så stor Svante har blivit! Hoppas att du hittar batteriladdaren till kameran snart, kan tänka mig att du har mycket fin fint att visa.
Kram tanten

Anonym sa...

Vicken musikant! Har ju brås på farfar & morfar - vet ja...
Ge grabbarna en kram från S