söndag 6 november 2011

Random happy colours with a girly childish touch!


V: Stylist Anna Dolata / H: Via Line & Liv

V: ? H: Elisabeth Dunker


V:? Ngn av de svenska interiörmagasinen! / H: All the way to Paris

V: Tyra von Zweigberk? / H:?
Hej! Hoppas alla haft en skön helg. Det har jag, jag har varit ledig! Har "städat i lugn och ro" och fått en härlig söndagsfrukost med american pancakes, gott bröd, brie och marmelad. Och en jättegod middag på landet hos svärföräldrarna.

(Efter en sån här skön helg gillar jag såna här glada bilder som ovan! Tyvärr är de "gamla" och har legat och väntat i mina bildmappar utan hänvisning till källan, så om någon känner igen en bild, tipsa gärna)!

7 kommentarer:

Mimmi Staaf sa...

Oooooooo vad fint!!!

MOKKASIN sa...

Åhh fint fint fint! Den avslutningen satt som en smäck på en lååång arbetssöndagskväll :) Nu går jag o lägger huvudet på kudden.

Hoppas allt är fint med dig! Kramar!

Callie Grayson sa...

adore that image of the horse with the ice cream cone! such a cheeky unicorn!
xx
callie

Johanna VS sa...

oj, vilken fin samling med bilder!!

Elina sa...

Finfin inspiration! Ha en skön Måndag!

Minna - Carefree Casualness sa...

So joyful pictures, love it!

Katyha sa...

let the sun shine in is from etsy here