lördag 27 juni 2009

Snart snygga smycken!


Har precis avslutat ett roligt jobb med en grafisk profil/visuell identitet för duktiga Sanna som nyss startat eget. Hon gör helt fantastiska smycken, men kommer snart att sluta med det för att istället sälja andras smycken i sin (väldigt snart) nystartade webbshop, mioora.se. På bloggen kan man hålla sig uppdaterad.

Jag använder inte smycken, men när jag ser det som kommer att säljas i Sannas shop är jag redo att ändra mig! Där kommer man att hitta fina saker (allt utvalt och handgjort) från; Maya Design, Polished, Shlomit, Untamed Menagerie*, Joanna Rutter* & Vera Vinn. ** = mina favoriter..

Bilder = Modelform utom den "finaste" överst till höger, på de små smyckeaskarna som vi använt som inspirationsbild för den grafiska profilen. Den är tagen för Martha Stewart av Johnny Miller. Smyckebilderna från Etsy & resp. designer.

1 kommentar:

Anna sa...

Vilken trevlig blogg. Hit kommer jag minst sagt att återkomma! :)