tisdag 15 september 2009

Gårdagen osanning = mer än bara bullar...

Jahaja... blogginspirationen har inte legat på topp på sista tiden.. Så jag får väl lov att erkänna och hänga på "blogg-trenden" :-) med bulle i ugnen... Vi ska få en två:a!

Det är så typiskt, nu när jag ganska nyligen har förnekat det här med graviditet.. Så hade jag fel... :-) Det fick jag reda på typ veckan efter, men då kunde jag ju inte gärna ta tillbaka allt, eller hur?! Så det är därför det går lite trögt här just nu. Fokus ligger på annat håll, hoppas att inspirationen kommer tillbaka snart! Det är lite märkligt, förra gången mådde jag inte illa eller dåligt över huvudtaget, inte en enda sekund, men nu har jag nån halvtimme varje kväll när man mest vill dö, det är som det värsta bakis-snurret man nånsin upplevt. Annars är allt toppen! Så nu vet ni...

15 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS va roligt att vi blir fler som får barn i vår.
Sandra Käll

Therese sa...

Grattis!♥

eli sa...

grattis! tycker om din blog himla himla mycket.

famapa sa...

hurra! grattis!!!! hoppas att illamåendet går över snart, jag saknar inte den perioden! jobbigt var det dock att se bull bilden, jag har ingen mat hemma och måste passa rörmokaren... inte kan man väl kalla två äpplen för lunch heller!

när är det beräknad ankomst?

Eva sa...

Grattis!

mamamekko sa...

Ååå va mysigt, grattis :) Hur långt kommer de bli mellan syskonen?

Anonym sa...

Illamående = brudar, enligt min erfarenhet! :-) /FL

dagenskreativa sa...

Grattis:)

Kramar Anna

Ia sa...

Åh grattis hela familjen, vad kul!!! Och hoppas att du mår bättre snart, med lite tur går det ju över.

Kram

Emma Öhnell sa...

Hej Frida!

Grattis! Åh vad roligt!
Hoppas du mår bättre snart och slipper åksjukan på kvällen.

Hälsa erik
kramar från Emma

Sammy Rose / Dos Family sa...

hhaa nej men grattis!!! verkar vara något av en epedemi i bloggvärlden.

emma ::emmas designblogg:: sa...

Åh vad roligt! Grattis grattis! När kommer bebisen?

FRIDASFINA sa...

Tack för kommentarerna allihopa! :-)

Jag är lite tidigt ute, så bebisen kommer inte förrän i slutet av mars och det kommer att bli ganska exakt 3 år mellan Olle-Bror och nummer 2...

Kram / Frida

malo sa...

Nämen - vad häftigt! Grattis i massor. Hoppas att du mår bra. En ny liten och en liten som ska bli storebror. Livet är fint.

sara sa...

stort grattis! illamående då blir det en flicka;)