tisdag 8 september 2009

Måndag & tisdag


Det här har hänt: "Somnade om" en halvtimme på bryggan (nedanför trappen mellan husen) på vägen hem från en traumatisk dagis-lämning igår morse... Murar-Per kom för att börja putsa murstockarna i både vårt och Olle-Brors framtida sovrum. Om allt funkar så kan vi kanske börja måla nästa vecka? Den snygga tjejen är min lillasyrra Elin. Hon kom i morse för 2 dagars akut-jobb-hjälp med allt som ska fotas (skulle fotats för typ ett halvår sen) till webbshopen. Halleluja! :-)

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hejja Syrran friskt humör!

Linn sa...

Men nu måste du fråga vart syrran har hittat den härliga klänningen!!

FRIDASFINA sa...

Klänningen var vår mormor Ingas, visst är den jättefin! Hon hade den när vår mamma döptes bland annat. :-)

Linn sa...

FANTASTISK! Lyllos henne... :)

Anonym sa...

Haha, jag trodde först att ELIN hade den när er mamma döptes. Fick en vision av Elisabeth på sitt vuxendop, innan polletten föll ner. :-) /Frida L.

Jenny at DosFamily sa...

Vilken underbar bild på syrran. Vad har ni spänt upp bakom?

FRIDASFINA sa...

Hahaha, mamma på vuxendop! :-)

-Jenny, Elin hälsar att tyget är billig tyll-gardin från ikea! Visst blev det en fin effekt?

Jenny at Dos sa...

God Morgon! Skönt att höra att det finns fler webshopsägare som drar ut på uppdateringar. Och gardinen, den idén måstejag låna av er. OCH jag väntar med spänning på er familjebild. Ville inte be om en då jag vet att du ska ta det lugnt. Men jag blev glad när jag hörde att du ville vara med. Jag älskar vilken efffekt det haft och bilderna tillsammans är helt oemotståndliga.