tisdag 15 december 2009

TACK!

* Jag känner mig lite mera hoppfull nu! ;-) (Och dagens polkagrisoutfit matchar fint med förra årets röd-vita julpynt i gårds/gästhuset).

1000-1000-tack för alla kloka och snälla kommentarer ang. mina funderingar om "jobb-och-kreativitets-krisen". Det betyder verkligen mycket för mig att ni tagit er tid och svarat så bra!


Och det känns faktiskt lite lättare efter era inlägg, jag kan låta det ha sin gång och faktiskt försöka låta bli att jobba med form på ett tag... låta lusten komma tillbaka när det är dags! (Vi har ju butiken/webbshopen att sköta också, som verkligen skulle behöva lite mer av min tid) Och så kan man ju faktiskt inte vara på topp jämt! Man måste kanske ner i skiten ett tag för att kunna bli bättre igen? Och vem vet, det kanske kommer något bra ur det så småningom? Nån ny inriktning, eller kanske en välbehövlig ny inställning till jobbet?!

Hursomhelst, jag är så himla glad för era insiktsfulla kommentarer!
Tack snälla ni, igen!
:-)

Inga kommentarer: