tisdag 4 december 2007

Julklappsjakt..


I år blir julen konstig och ny! För första gången är jag inte med mamma och pappa. Nu ÄR jag mamma, med en egen kill-pappa istället. Vi ska vara på Haga med Eriks föräldrar och Gustaf, Frida, Tilly och Ebba, Johanna och Eriks mormor. I mellandagarna blir det min familj och så tömmer vi det allra sista ur lägenheten i Uppsala. Jag ska göra en bok till Olle-Bror (om jag hinner) en foto-bok med laminerade sidor som "går att äta på" med bilder på alla han känner.. Mormor, morfar, farmor, pappa, farfar, katt-bosse, nappflaskan, bilen, Tilly osv... Men sen vill jag köpa ett "My First set" från BRIO också. (Heja bästa BAS, heja Camilla Lundsten, så himla fint)! Tror jag ska testa med Åhlens City, de borde nog ha... Imorgon vet jag. Godnatt!

Inga kommentarer: