tisdag 14 februari 2012

My valentine!


Nu har jag hittat kameran! Så här såg min vy ut bakom lunchtallriken i förmiddags. Och tack snälla ma & pa för fina trähanden! :-)
Första gången jag såg E var jag 16 år och han spelade i ett band. Det var hans första spelning ever... Min reaktion var snabbare än ljuset och den allra första tanken när han kom in i rummet var: En SÅN kille skulle man ha! En sån kille vill JAG ha... Och det vill jag fortfarande! Varje dag, men jag är den sämsta på att berätta det. Den mest oromantiska i stan! Men nu säger jag det, bara så du vet: - Erik, jag älskar dig! Du är den bästa!

 

– Erik, den här pussbilden är SJUKT gammal, från när du bodde i Verbier!
Kanske dags att uppdatera lite på den fronten?!

PS, (apropå oromantisk) var tvungen att byta ut den töntiga inläggsrubriken som fram till nyss var "Mitt hjärta". -Va?! Blev lite kräkig av att se den, extremt obekvämt! Hur tänkte jag?!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Mysig blogg du har:)Önskar fin allahjärtan...LOVE Maria på inredningsvis

Kinen sa...

Till och med jag minns hemma i ditt flickrum, hur du berättade om Erik och hur fin han var. :) Så fint att det blev ni två på riktigt och ännu såhär 15 år senare eller vad det nu blir... Kram!

Elina sa...

Så fint ni har det!

Lisa sa...

Ah, härliga bilder och fint skrivet :)

Johanna VS sa...

glad alla hjärtans dag.

Frida på trendenser.se sa...

Ha ha noterar hur snyggt du format din hand.... Så brukar mina kollegor på kontoret göra med min trähand (och ställa den på mitt tangentbord, riktat mot skärmen) när jag är ledsen över elaka bloggkommentarer :)

Unknown sa...

så härliga bilder!
(älskar handen:)

och tack för de fina sakerna som vi beställt. passade perfa!

MOKKASIN sa...

Haha, jaa hur tänkte du där Frida?!! "Mitt hjärta" liksom?!! :D

Fast jag tycker det var fint ändå, sådetså! Och förresten var det ju megaromantiskt att göra såhär på bloggen och allt. Du har jag tagit igen romantik för tid och evigheter och för år framåt :D

Och kul att höra att fler har varit ihop sen urminnes tider.

Hoppas det går bra med allting!
Alltså med affärsstängningen. Och allt annat med förståss. Kram!

Knaada sa...

Det är nog tur vi inte bor i samma stad för här är det jag som vinner den klassen! :)

Trevlig helg!

PS.
Jag är ett stort fan av tavlan på bilden, snygg!

Anonym sa...

Hej Jag älskar väggkonst i ramen, jag undrar var du köpt det från som jag skulle älska en liknande tack!