söndag 27 maj 2012

Honeycomb / pompommobil - classic vs. neon!


Neon vs. trä = en trend vi kommer se mer av!

Alltså! Har ni sett vad fint! Här är den nya mobilen som snart finns på modelmini! Ett gäng himla tjusiga honeycombs/pappersbollar i olika storlekar och färger på ett träkors. Mobilen kostar 330:- och går att förboka genom att maila eller lämna kommentar här! Finns i en "klassisk" modell och en lite poppigare med starka neonfärger på pappersbollarna. Jag tror och hoppas att den här mobilen kommer att finnas i många tidningars plocksidor framöver! Godnatt!

Den klassiska versionen! 
Alla bilder: Engel punt + Stylecookie.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin mobil. Blir glad bara av att titta på den :)

Lina på rumochrabalder sa...

Men oj så fin! En riktig glädjegrej!

Maria Riazzoli sa...

åh va fin!!

Erika a littleoldlady sa...

Jag vill ha den klassiska! Underbar!!

Sophie sa...

Jag blir spralligt glad och ärligt snällt avundsjuk när jag tittar in. Vill också göra kreativa mobiler och besöka magiska trädgårdar innan årets första dopp :-)

Frida sa...

Åh, underbara!! Jag skulle vilja ha med dem i mitt iPad-magasin som kommer ut på lördag . Kan du maila högupplöst bild till mig? Frida snabela trendenser.se

och så Jag sa...

Hej hej, när kommer man kunna beställa dessa?

Maila gärna när de finns att köpa!

Allt gott!
Vänliga Hälsningar
Michaela

michaelaplsson3@gmail.com

och så Jag sa...

Hej, när kommer man kunna köpa dessa i butiken? Maila gärna när de finns att köpa!

Tacks!
Allt gott!
Michaela
michaelaplsson3@gmail.com