tisdag 16 oktober 2012

Fridasfina flyttar! Hello Lovely Life!



Nu ni, nu är det dags! Det blåser höstvindar utanför fönstret och förändringens vindar  här på bloggen! Jag ska nämligen flytta nu! Till ett nytt ställe, tillsammans med ett helt gäng begåvade och inspirerande människor! Till Lovely Life! (lite cheesy - men väldigt passande namn, hehe) ;-) En samlingsplats skapad av Tant Johanna och Amelia Lönngren Widell, åh så himla bra jobbat!

Från och med nu hittar du mig här: http://www.lovelylife.se/blogs/fridas-fina

Jag skulle bli så glad om ni som redan länkar till mig vill ändra till den
nya adressen i er länklista samt uppdatera ev. rrs flöde. 

Det är pirrigt och såklart känns det lite konstigt efter FEM långa år på samma bekväma och hemtrevliga ställe, nämligen här... Egentligen skulle jag ha flyttat redan igår, det är lite småfix kvar men snart så ska det nog kännas som hemma! Så skönt med förändring! Kom, följ med mig, och lämna gärna en kommentar, så att jag känner igen mig "därborta"! Välkommna!

1 kommentar:

Denies overseas sa...

beautiful pictures! Love it