onsdag 10 februari 2010

The classics...


2 kommentarer:

Mrs Small Town sa...

Jag bara skriva och säga att det var ett fint repotage om Modelmini i UNT idag :-)

Sedan kan jag inte låta bli att le stort när jag hör The Clash. Någonstanns i vårat förråd ligger min fars gamla London Calling LP... och i höstas köpte jag faktiskt uppgradering i form av CDn och sedan dess har London Calling varit frekvent i blien till jobbet. Perfekt start på dagen!

/Sara Small Town

FRIDASFINA sa...

Hej Sara, tack, vad kul att du såg repotaget! Jag är fortfarande i sthlm så jag har inte sett det själv i tidningen än, men på webben..

Synd bara att man alltid ska se så himla märklig ut på bild, men jag ska vara glad att bananen som jag tydligen hade spillt över hela svarta tröjan och halsduken inte syntes iallafall! ;)