söndag 14 februari 2010

Snabb söndag..

1. Alla hjärtans-blommor från Eriks mamma!
2.
Olle-Bror visar hur man gör snöänglar.
3. Första grillningen 2010...

Söndagen tog snabbt slut! Utelek och grillning, allahjärtansfika hos G,F,E & T och kaospannkakor till middag.. Ingen städning inomhus hanns med.

Dagens grej är att nog annars att vi verkar ha hittat ett "namn" till bebisen i magen! Äntligen! Tänkbara tjejnamn har vi så det räcker och blir över, men jag är helt 100% på att det är en till kille och där har det varit total torka på namnfronten från start... Hur matchar man Olle-Bror liksom?! Det lär ju isåfall bli en "lillebror", men ett riktigt namn måste man ju ändå ha. ;-)

9 kommentarer:

Unknown sa...

Det ligger en gubbe i snön!

FRIDASFINA sa...

Ja, en skäggig typ i jibber-brallor! ;)

Minna sa...

I started to write this in swedish, but... I can´t write properly... The table you have is really nice and what an idea to grill in the winter. I don´t know why we don´t do that ?

Anonym sa...

Nu hoppas jag att det blir en kille så han kan få det superfina namnet! :-D /Frida L

Sammy Rose sa...

Olle-bror och lille-bror låter ju så fint. Som ur en sv. film från 70talet.

Jolbi - Fashionillustrator sa...

Åh gud vilket underbart bord! det ser som en målarpalett! Var har du hittat det?

FRIDASFINA sa...

Jenny/Sammy Rose; - ja visst är det lite 70-talskänsla på Olle-Bror? :)

Jolbi; - Jag har haft sån himla tur att Erik köpt bordet på loppis åt mig! 25:- vilket superfynd va?!

Jolbi - Fashionillustrator sa...

Åh megafynd...lite avis jag blir!

Nina sa...

Vad har ni valt för namn då? Nyfiken ; )