onsdag 5 januari 2011

På TV - Fixa Rummet!

 Isabelle McAllisters nya byggprogram för barn hade premiär igår på barnkanalen i SVT. Hela serien verkar superinspirerande, don't miss!

Skärmdumpar från SVT Play och det första programmet hemifrån Melker. Himla fin krokodil och sänggaveln är klädd i lego. Och vilken pysselbänk!

Isabelle har förresten inspirerat mig till lite eget fix hemma, efter att jag sett de romerska ringarna som hon hemma hos sig! Tänker att vi ska fixa ett lekvänligare gäst (+ tv)rum med både klättervägg och ringar från taket någon gång i vår!

4 kommentarer:

Ylva sa...

naaaj jag missade det, får se om det finns på play.

Anonym sa...

Hej! Javisst var det ett inspirerande program! Detta + att Mama damp ner i lådan med ett jättefint inredningsreportage... gjorde att sonen och jag tog tag i omgörningen av hans rum igen igår kväll.
Superkul att få se er bostad i tryck! Jag brukar titta in hos dig och inspireras av din kreativitet, men har aldrig sagt hej förr. God fortsättning på det nya året!

Hälsningar Anna-Karin i Sthlm

FRIDASFINA sa...

Åh, tack Anna-Karin! Vad kul att ni börjat fixa i din sons rum! NU blir jag nervös, jag har inte sett tidningen ännu! Wiih! :-) / F

Anonym sa...

Ja, det ser ut att vara ett inspirerande program. Ska kolla in svt. Den där krokodilen skulle jag exempelvis vilja ha.