måndag 13 maj 2013

Busy days! ( Wed 24 Oct)



Ojojoj, här börjar man blogga på ett nytt ställe - och så bloggar man INTE...

Jaja, jag är något av en periodare med svår ketchupeffekt när det kommer till inlägg - allt på en gång liksom! Så, det här är en liten pausfågel bara medan jag samlar nya inlägg på hög, för egentligen borde jag hålla på med nåt så kul som inventering! Av modelminis lager. Men så kom det andra bråttom-jobb före, så just idag gör jag formen på en receptfolder som ska gå i tryck i övermorgon och fixar ett skyltsystem till ett Företagshus på orten... Inventeringen får fortsätta i natt kanske?


Imorse missade vi Mulle, Olle-Bror och jag, eftersom vi som hade spenderat hela morgonen med att utkämpa kriget om påkläding och frukost. Det här är en femåring som inte vill, utan gömmer sig under sängen, bakom soffan osv osv, samma sak varenda morgon. Och så lillebror som gör e-x-a-k-t samma som storebror, om han gömmer sig under sängen så ska lillebror göra samma. Suck alltså vilka svettiga mornar vi har just nu! Och kl.14.30 så är det drop-in fika på dagis, så nu är det nog bäst att "get down to business" igen!



På modelminis lager - där jag borde vara och inventera just nu...




Inga kommentarer: