måndag 13 maj 2013

Wed 06 Feb - Working 9 to 5 (eller 9-15.30 till 22-02 snarare)...



Ovanligt snygga pysselböcker av favoriten Ingela P Arrhenius! - "A dom va kul" var 5-åringens betyg! Finns fr.o.m i morse i butiken, för 55:-. En annan fin nyhet (bland flera) är filten i det populära Gran-mönstret från Fine Little Day! Regnmolnet som också är en griffeltavla är Ferm Livings och finns såklart också på modelmini... *PS, ursäkta de ovanligt risiga mobilbilderna... Dags att ta tag i det gamla vanliga fotograferandet med kamera snart...
Som vanligt har jag olika sorters jobb på schemat idag... Orderpackandet kommer först, sen tråkigt pappersjobb och SEN blir det de viktiga form-jobben, annonser hit, portfolios dit... Och ännu senare hoppas jag kunna fylla på Modelminis lager med massor av finheter från bland annat Ferm Living... Men jag skulle gissa att det dröjer ett par dar...

Ibland önskar jag att jag hade samma koll på "jobba-hemma" läget som Underbara Clara, som skriver prydliga listor med minut-indelning över dagens "att göra". Och klarar av att följa dem! Imponerande...



Kontorsjobb... Papper, kvitton + fakturor... Bäst är förstås att skicka egna fakturor, som på den här bilden... ;-)

Inga kommentarer: