måndag 13 maj 2013

Wed 06 Mar - Hej bloggen...



Jag vädrar sängkläderna i solskenet på balkongen idag!

Bara en sån sak, det är VÅR I LUFTEN! (Och stormvindar, för nu blåste visst ena täcket ned i den lilla bäcken av smält snö här under). Annars har jag mest jobbat för fullt med min hemsida som jag hoppas kunna publicera snart. Och gör grejer för en ny kund. Och så med Modelmini förstås! (Det finns b.la lite nytt i butiken nu, tex. de fina honeycomb-figurerna av Ingela P) Och haft bokföringsmöten och gått igenom kvitton. Och varit med barnen. För ibland känns det som ett jobb att vara med dem, det viktigaste och svåraste jobbet man har dessutom... 



Vi gjorde våfflor förra helgen och jag hade nästan glömt hur gott det är! Med hjortronsylt!
Kanske man kan äta till middag idag? Det tror jag att vi gör! Fin onsdag till dig! / F

Inga kommentarer: