måndag 13 maj 2013

Fri 25 Jan - Fredag, fredag, fredag!


Förra veckans fredagsblommor.
Fredag - gud vad skönt! Vi ska åka till Haga och äta god mat och vara ute i vintervädret tänker jag. Jag fyller år också, inget jag tänker fira stort just den här helgen. Har bokat klipp- och färgtid till nästa vecka, som en present till mig själv tänker jag mota bort de gråa håren som jag helt chockartat har börjat upptäcka. Fy farao alltså, jag har inget emot att åldras, men just håret kan väl få vara som vanligt ett tag till?! 


 
Det är himla kallt idag! (-15°) Så jag kör thermofodrade leggings, tredubbla lager stickat och mössa!
(Den döljer dessutom de gråa hårstråna på ett bra sätt, haha)! ;-)
I sthlm förra helgen passade jag på att hälsa på hos Mimmi Staaf i hennes superfina butik! De pastellfärgade Hay-boxarna på bilden här nedanför har jag spanat på länge, länge. De fick bli min andra födelsedagspresent till mig själv... Nu rymmer de vantar, halsdukar, reflexer och annat hall-stök, (lite opraktiskt, men) jag blir glad direkt när jag kliver innanför dörren! :)'

 
Trevlig helg alla!

Inga kommentarer: