måndag 13 maj 2013

Thu 24 Jan - 24:e januari

Fint i förmiddags - fjädrar på mitt skrivbord...
Jag har haft svårt att hitta något som känns kul att dela med sig av på bloggen... Mycket funderingar om livet just nu och dessutom är mobilkameran så repig att till och med jag (som annars är ganska okänslig för taskig bildkvalitet, så länge motivet är härligt) börjar tycka att det har gått för långt... Så - till min födelsedag på lördag önskar jag mig alltså en ny mobil med superkamera*! *(För lat för att använda en riktig kamera till vardags). ;-) Kanske hör det liksom lite januari och februari till, att man tappar lusten för allt utom vanlig vardag? Barnen är så ofta sjuka så här års, man är less på VAB och mjukisbrallor?! Man får försöka göra vad man kan... Köpa hem vårblommor och läsa en härlig tidning?


Eller passa på att ta en lång promenad när solen är framme! I går tog jag en lång lunchrast och gick ut en stund på isen... *(I färska skoterspår och inte för långt, man vill ju inte ramla i)! Det var härligt, solen hjälper tycker jag!


Sen gick jag hem igen, mailade spännade läbbiga jobbmail, fortsatte räkna rea-plagg, försökte lösa några teknikproblem och packa paket på modelmini. Det var min gårdag. Hoppas er också var fin, ni tappra som tittar in ibland! :) / F


Inga kommentarer: