onsdag 29 maj 2013

Sist på bollen - det fantastiska köket (x2)

Bild via Emma


Jo, jag vet att den här bilden (överst) cirkulerat många varv nu... Men jag kan inte se mig mätt. Det här köket (ja hela hemmet) är liksom essensen av "nu" i material, färg och känsla... Så fint. (Vita platta kök - fy vad jag har tröttnat)! Jag dagdrömmer om ett nytt kök i ett nytt hem... Och har samlat den inspirationen på min pinterest. I ett framtida kök är det varmgrå luckor (med "speglar") som gäller. Och vitlutade trägolv... Och hemtrevnad!

Och lite lagom bohemröra på det tack... (Bild 1, Bild 2)
Och när det gäller snygga kök. Så kan man ju bara inte missa att visa det här (fortfarande lika makalösa) köket som tillhör Emma Persson Lagerberg med familj! Det är jag ju inte ensam om att tycka... Inspiration till 1000!

Bild: Petra Bindel



Trevlig onsdag! :)

1 kommentar:

Elina sa...

Helt fantastiskt fin köksinspiration, jag som också går och drömmer om nytt hem med nytt kök! Älskar det längst ned! Kram Elina