måndag 13 maj 2013

Thu 21 Feb - Solsken i slutet av "vabruari"...

 


Solen är framme! Vilken grej!
Men jag stannar inne idag, med den lilla sjörövaren i familjen. Han har varit sjuk sen i lördags, det kan räcka snart nu. Men ändå, man måste få tycka att det är lite mysigt (med synd om förstås) med trötta små kroppar som hänger på en som en liten koalabjörn, man får bära runt som när de var små... För länge, länge sen...

Som vanligt blandar jag bilder hejvilt, korta små inblickar i dagarna, i hemmet... 1: Hittade mina gamla balletskor i en glömd låda igår, lycka brevid en annan, ängeln som Bobo gjort... 2: Han släpper inte julklappssvärdet, aldrig!
3: En annan vardagsglädje av det ytliga slaget är mitt bästa loppisfynd, den här lilla rådjursmammam med kid i keramik.


4: Storebror tappade sin andra tand igår! Imorse hällde E ut vattenglaset med den sparade tanden som skulle bli en peng. Vi håller tyst om det tänker vi...

5: Och sist lite konsumtion - har gjort slag i saken och köpt en "Hektar" golvlampa från Ikea.
Har inte bestämt mig om den passar än...
Fin torsdag önskar vi!

Inga kommentarer: