onsdag 15 maj 2013

Hej bloggen - Nu flyttar jag hem igen!


Hej igen!
Vilken härlig vår det har blivit! Äntligen!

I min långa bloggpaus har jag funderat både hit och dit hur det ska bli med fortsättningen. För fortsätta vill jag ju såklart, att blogga har varit min frizon och så vill jag att det ska förbli. Fast lite mer på mitt sätt. Jag älskar Lovelylife och bloggsällskapet jag har haft här har varit fantastiskt, en oändlig källa till inspiration!

Johanna, Amelia och alla ni andra - jag är så tacksam att jag fått vara en del av detta...

Men... Det här med att vara del av ett större sällskap är kanske inte riktigt 100%... Jag... Som är en sån där som står lite brevid och kanske trivs med det? En sån där som gör som jag vill. Med tider, regler, livet. Alltid gjort och det är förmodligen så det måste få vara. Att jag kör mitt race. På ont och gott med allt vad det innebär...

Så från och med idag flyttar jag tillbaka till min gamla adress:


 

Det känns lite som att ta på sig ett par gamla mjukisbrallor. Lite mindre flärd, lite mer vardag. Nu hoppas jag verkligen att några av er orkar följa med mig hem igen! Jag har mycket att ta igen och berätta om! Avslutar med en inspirationsbomb från min Pinterest!








TUSEN TACK FÖR DEN HÄR TIDEN!
Jag hoppas vi ses igen! :)
Kram Frida

Som från och med nu bloggar vidare här:
http://fridasfina.blogspot.se/

4 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

SÅ himla fint - med marmor och allt. Jag fortsätter att följa såklart. Heja dig!

AnnaA sa...

Jag som inte orkat hitta till Lovelylife är nöjd med att du är tillbaka. Hade kvar dig i min bloglovin-lista. :-)

FRIDASFINA sa...

Tjoho! Tack snälla ni! :)

Anonym sa...

Åh, så skönt! Jag gillar Lovely Life, men det har liksom inte blivit någon riktig kärlekshistoria, så som det blev när jag hittade fridasfina för lääänge sedan. Känns som att komma hem för mig med, nu när du flyttar tillbaka. Tänker att jag gillar att du är bara du igen...