måndag 13 maj 2013

Fri 18 Jan - Mässrapport från Formex





Idag gjorde jag Formex på eftermiddagen, blixtsnabbt gick det, men några bilder hann jag ta...

Bockade av några nyinköp till modelmini från bl.a Ferm Living. Imorgon verkar det (nästan för bra för att vara sant) som att jag får sällskap av två av mina allra bästa vänner, en flyger in från Oslo och den andra har en magisk lucka i sin kalender! Det händer INTE ofta att vi lyckas tajma en sån dejt! Nu
håller jag tummarna för det funkar nu!





BILDER ÖVERST: Snygga rosa tak i korridorerna I HK Living I Mer glada rosa färger i entréutställningen av Tina Hellberg I Gunilla Axén I Från cafédelen MITTEN: Holmegaard I Mer från entréutställningen som kändes lite mindre i år än tidigare... UNDERST: Littlephant (Sthlm Agency)


Inga kommentarer: