måndag 13 maj 2013

Fri 23 Nov - AiH (with a twist of color)



Här är reportaget med vårt hem ur senaste numret av Allt i Hemmet. Anna Mård (text) och Sofi Sykfont (foto) är det duktiga teamet bakom. (Ni som redan har läst den kan se att det kliade i mina fingrar och att jag kunde inte låta bli att leka med färgen här på omslaget! För er andra vill jag berätta att originalomslaget har helt andra kulörer i rubriktexterna, nyanser av ljusorange och klarblått... i min egen photoshoppade version här ovanför har jag gått "goldish-pastell-christmassy-bananas")... Ja, okej därav inläggsrubriken... ;-)



På bilden med två fotöljer nere till höger står det; "TIPS, häng tomma ramar på väggarna"... haha, så kan man formulera det om man vill vara snäll... Annars skulle man kunna säga; "Finish what you started!"! Fast det är helt ok med tomma ramar... Ganska fint faktiskt, men det är lätt att bli hemmablind.  Så de hänger där som en irriterande blinkning - åh, gör klaaart nån gång då!

Inga kommentarer: